ja, va ska man säga?

Traagisk är ordet jag söker och de är just vad jag är. en liiten liiten människa som inte har mycket innanför pannbenet. Fredan slutade ju inte så lyckligt, men hade på känn att "bomben skulle lösas ut" förr eller senare.
Jag är piinsam också, usch va pinsam jag är. Nu ska man gå åh ha ångest i en vecka, vill egentligen inte träffa en endaste levande människa, men så ska man börja härja med julbord idag, TVI! håll ut Sofie håll ut! : P
Tappa bort plånboken gjorde jag åh, men tack åh lov fick jag sms av nån snäll själ dan efter som hade hittat den, så nu är den hemma igen : P Tack!

Liten inblick från fredagen
image3
Erica, Linda, Jag och Sussi. DAMER!


Lördan hade man ju "liiite" ont i pannan lär ja ju säga. Åh efter att ha vaknat upp på Ericas soffa, en välldigt skön soffa föresten, begav jag mig hemåt, till min lilla håriga vän Gordon, ut en svängom med honom och några timmar senare satt man på dop, med humöret på topp ( tsss ). Tårarna va inte långt ifrån att sippra ut när pappa för första gången på ca 6 år sjöng inför publik, Teddybjörnen Fredriksson. Och de lilla flickebarnet kolla på honom med beundrande ögon heela låten, precis som jag har gjort hela mitt liv. Kändes så konstigt.

image4



Näe, nu ska jag lägga mig på soffan med ostkroksskålen åh slöa så mkt som möjligt den tid ja kan : D
Hade de gött. Kyss&kläm

Kommentarer
Postat av: Emma

älskade vän ... !!!!

Jag tycker om dig väldans mkt.. =)

2007-12-03 @ 12:47:07
URL: http://www.emmahagman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0