Återigen Freedag!

Fyyhelskotta vad dagarna går fort. Dom bara flaxar förbi! Va Två veckor sedan som hål i huvet incidenten hände på Kharma : P ptss!
Idag ska jag till hälsovårdscentralen och ta bort stygnen. Liite rädd är jag men hört att de inte känns, så får lite på de ( :

Idag ska jag sätta i lööööshååååår  :D IHIIII! Som jag har väntat på denna dag  :D Gud så spännande!
Beställde först hår från en tjej på tradera. JAHA, där blev man blåst, fatta man ju! Men hon skyller på posten hon, jaaadå. Finns lixom inget man kan göra heller. Prupp! Så om ni tänkt beställa från tradera, beställ INTE av Lycke_liten eller Hair & stuff som hon nu har ändrat till, man kan ju undra varför hon gjort de? mmmhm!

Så igår va jag iaf till vallhov åh köpte hår av en jätte gullig tjej,
de är ju toppen  ( :


Jaa, annars då. Kanske blir lite vin ikväll åh : P
Jag håller tummarna för Erica nu. . . . . 
Va längesen bara hon och jag satt åh drack vin åh tjattra,
kan bli riiktigt trevligt ( :


yeahyeah. Guuuuuud va jag är shoppingsugen! Finns så mkt kläder i alla färger åh format jag vill ha nu. och Skooooooor och väskor. GE MIG! Är inte van att ha det såhär fattigt så man inte kan köpa nått när man får lust för de. tvi! Men nästa månad ska blir lugnt på räkningsfronten, så då jäklar . . . . 


Jaja, är på jobbet. Så lär väl återgå till de ( :
Hade toppen!
Kyss&kläm

Ps! Kolla in dom här köksbilderna som jag lånade hos www.minlillaveranda.blogspot.com, de är sååå vackert!

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0