Första bråket . .

Hade pojken och jag igår, på 2 ½ år typ, lite små tjaffs har de väl varit men icke sådär. Han är omöjlig att resonera med när han är på fyllen. Dumsnut : P jag va ju på fyllen jag med, kanske inte bästa stunden att diskutera saker : P
Arg som ett bi va jag åh skulle promt sova på soffan. Men de gick över rätt fort, ingen av oss är långsinta, som tuur är : D Annars va kvällen helt Ok tycker ja! Men jag förstår inte att den här jääävulska ångesten ska förfölja mig såfort jag har druckit, Försvinn!!! Tvi!

Igår satte jag i löshåret iaf, iihiii : D ovant, men jag blev nöjd! Ska ta en frisyrdag och prova locka åh fixa frisyrer, nu har de mest bara fått hänga : P


Inte snyggaste bilden, men såhär blev det iaf ( :
     


Kollade igenom gamla kort från mobilen idag och jag bara måste få visa kort från när vi badade Gordon för ett tag sen, haha. Han är för söt min prins!

     blöter ner                   vålar in                  sköljer av       voila, fönad och borstad
     

Här är Gordon och hans tjej ( tror han ) Birdie när jag va hundvakt åt slembesten i TVÅ veckor : P Han tycker nog om "lite" större tjejer ; )





Idag har de varit/blir en lugnt kväll. Jag och den hårige va på lång skogspromenad med Hanna & Arack och nu har jag och Marcus nyss ätit lite tacos, mums!
Sen blir de ostkrokar och tv för hela slanten. Mamma kommer även förbi senare ( :


Jaaaaaa, Hade fint då ( :
Kyss&kläm

Kommentarer
Postat av: Frida

nejmen ååååååååååh va ful! :')

2008-04-18 @ 23:30:31
URL: http://fridafall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0