Freeeedag

Happ, då va fredagen över också. Toppenväder har det varit idag åh, en annan har ju knappt sett skymten av de fina vädret mer än genom fönstret på jobbet. Hade ju ett pass från 1o.oo till 22.3o idag. Inte sååå kul!!!!
Men imon är jag ledig och OJ vad jag ska njuta! Hoppas för gudsskull att de är fint väder imon med, annars!!!!


Jaa i onsdags bar de ju av till Gastronod, de var riktigt trevligt. Drack och åt konstant mellan 14.oo och o2.oo ungefär. Mådde inte skitbra dagen efter, men de är väl sånt man får ta, när man aldrig lär sig : P
Först gled vi omkring på matmässen och gluffsade som bara den, sen bar de av till vinnordic där de fanns ungefär allt drickbart man kan tänka sig (alkoholväg). Vi åkte på pendeln tillbaka till hotellet vid en halv fem tiden. Duscha, gjorde oss iordning för att sedan mötas nere i baren vid 19.45 för en fördrink. Sen bar de av till en nyöppnad restaurang som hette Pontus in the city eller Pontus city eller nått : P Där bjöds det på 5 rätters middags med viiin, jag va ju faktiskt sådär jätte hungrig efter allt drickande och ätande under dan, men tröck i mig så mkt som möjligt : P


OCH! Såg även Carina Berg där på Pontus, den du : P haha! Ful som man är låtsades jag knäppa kort på våran kökschef Bertil för att få med henne på bild : P haha, JAG VET, jag är ett freak! ; P


  

Efter middagen SKULLE det bära av till Sky Bar, bara de att lilla Sofie och Rickard tappade bort alla när vi skulle ta ut pengar. De va ju skitkul. Gick omkring i nån timme, fötterna mådde inte jätte bra efter den vandringen. Tillslut gav vi upp och letade oss tillbaka till hotellet!

Försöker lägga upp en bild på mig och en del av mässengänget men de vill inte!! ; (
lägger upp den imon istället.



Imon bär de av in till valbo för SHOPPING, iiihiiiii! Som jag har längtat efter de!!!
Jag visar imon vad jag fyndat, om jag nu hittar nått, Joooo de gör jag ; D

Nu ska jag gå åh krypa ner bredvid karln min och försöka sova lite.
Sov så gott. Kyss&kläm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0