Måndag

Efter Emmas besök igår, kröp jag och Marcus ihop i soffan för att kolla på film och möla chips och dipp. Myspys, Men, myspyset varade inte länge då jag somnade som en stock vid 22.oo tiden, vilket inte är likt mig. Ligger alltid och filosoferar till tidigast o1.oo innan ögonlocken slår igen.
Är lite smått frustrerad också över att vi inte har en EN ENDA kanal som fungerar,
tänk att man kan vara så beroende av en tv.
Ska beställa parabol imon så hoppas att man inte behöver vänta allt för länge på att de ska börja funka!


Iaf. Här är grejorna jag beställt från Fridasgård. Även två "mjölkkannor" som jag fyndade i lördags ( :
Ja, ni ser ju kroken med porslinsknopparna, såååå underbar : D
 


  
  




Har även fyndat lite hemmapul idag, köpt bla zinkhinkar och blommor som jag har planterat däri. Passar alldeless utmärkt på våran trapp påväg in till ytterdörren ( : men de visar jag en annan dag ( ;

Nu ska den håriga G ut på sin kvällpromenix, sen blir det väl ostkrokar och till att kolla på nån film man har sett 10 ggr i brist på annat ; P


Sov så gott.
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0