Gummistövlar

Vill jag ha! Vill ha ett par med snörning som man kan strosa omkring i nu i höstblasket, men verkar vara förbaskat svårt att hitta ett par sånna, morr! Jag har sökt överallt, och jag hittar med snörning men inte just dom jag vill ha!!!
Svarta med vit snörning, icke! Hjälp!

                                                             

Hittade lite smått och gått från ellos som jag funderar på att beställa, om jag inte hittar gummistövlarna som jag vill ha,  får de blir domhär från ellos ( :





Har målat idag åh ( : vi fick två gamla halvmånebord (som jag har letat nå hysteriskt efter) av Marcus föräldrar för någon vecka sedan, jag målade den ena halvan idag, har knäppt kort så får lägga upp de i veckan, även på kökssoffan som jag har målat i sommar ; )




Näe nu ska jag lägga mig till rätta och försöka sova lite ska jobba dubbelpass imon :S
Sov gott! Kyss&kläm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0