Det ständiga letandet . .

Efter min efterlängtade kökssoffa, vill vill vill ha en! Den ska bli vit och den ska bli fiiiin, ihiii! Har KANSKE hittat en på blocket nu, har mailat så de återstår att se ; )

hm, alla hjärtans dag igår åh, fick ju inte allt för många minuter med pöjken min, men de va en bra dag. Fick presentkort på spabehandling som jag har tjatat om men inte tagit mig tid/råd att göra, så de va alldeless toppen : D han är för bra min prins ; )


Idag efter jobbet ska jag och min pampiga vän Erica träna, simma, sola och kanske relaxa, mmmmyspyyys : D det blir även vääälldigt lugnt ikväll, vilket innebär INGEN alkohol, endast massa gotta däribland OSTKROKAR och en massa mys i soffan bara, såå skönt : D
Imon bär de ju av till mulles, umgås, äta åh lyssna på trubadur ( eventuellt sjunga med i verserna ) : P nått att se fram imot, kan bli ruggit roligt! : )


Näe, ska väl avsluta här, står trotsallt åh väntar ¨på att mina lunchgäster ska komma, vilket dom nog gör vilken sekund som helst!
Hade fint så länge!

Kyss&kläm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0