busy busy busy

Nu är de mycke, packa packa packa, jag bor bokstavligt talat i en soptipp. Ingen ork att städa upp efter sig heller när de ser ut som de gör.
På fredag flyttar vi in i the house : O 
Jag lär väl få en sisådär 1000 vuxenpoäng då skulle jag tro, fan då är man ju nästintill död : P haha
Ser fram imot de iaf, INREDA, ihiii, kulkul.

Idag har man/har haft ett späckat schema iaf, jobb 10.oo-14-oo träna 14.oo-15.oo tvättstuga 15.oo ut med min håriga vän, laga mat, tvättstuga, dusch, ut med min håriga vän igen sen back to work 18.oo, fjuuu!
Kan ju medela att jag iiinte kommer kunna ta mig ur sängen imon, man är ju "en aning" otränad om ja säger så : P men skönt va de, har ju inte hunnit träna nått på parkbadet än heller, men de kommer ( :

På lördag blir de dyngkväll hos mamms, Erica, Emma och Marie(?) ska med, sen vidare till mulles, kan bli rikigt skoj faktiskt, får se hur många lekar Erica hinner lura in mamma i under kvällen : P haha.



*Maybe some women aren't meant to be tamed. Maybe they're supposed to run wild until they find someone - just as wild - to run with.

-Carrie

*You know, it's so interesting.
You can tell a man ?I hate you'... you have the best sex of your life.
But tell him ?I love you'... you'll probably never see him again."


-Samantha Jones


Nä, har inte tid åh sitta här nå mer, jycken ska ut och tvätten ska hämtas upp, suck!
Ha det fint! Kyss&kläm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0