Nu är ledigheten över

OkejOkej, de vart ingen livshistoria sist som jag lovade, men en tjej som mig har såå mkt att göra, host! : P

Happ då va man back in business efter 3 veckors ledighet. Kändes helt OK faktiskt, man kan ju inte va mer än utvilad, lr? : P

Iaf så firade vi jul hos mammsen, riktigt lyckat, hade på känn att vi skulle ha kunnat spela in Tomten är far till alla barnen 2, men så blev inte fallet. Trevlig kväll med mycké MYCKÉ mat, yammi!

                               Jag&rumpnissekusin    Satungen Alva
       

Juldagen va väl inte riktigt lika lyckad. Här satt vi Emma, jag, Marcus, Jocke och Crisse och kolla på tv ungefär, Törstläppar som jag och Marcus är hinka vi i oss åh vart bra på luven. Slutade med att jag och han kika in på mulles, efter de återvände vi hem till sötfröken åh glotta på tv innan man begav sig till sängen åh decka av! Häärligt kväll : P haha.

Liten inblick därifrån


Den 28:e for vi iväg till efterlängtade Gran canaria, va lite orolig där ett tag när vi kom fram. En rasslig buss, en vilde till busschaffis som för den delen kanske kunde 10 ord engelska släppte av oss på nån sunkig gata halv tolv på natten, han hade ingen aning om vart vi skulle, bara pekade åt ett håll. jaha? Så vi gick, träffa på nån gubbe där i mörkret med ännu knaggligare engelska som vela att jag skulle skriva på ett papper på en bilhuv med en penna som inte funkade åsså pekade han lite slummrigt mot några lägenheter, oookey? de verkade ju lovade!!!

Men de hela slutade bra, de va en mysig lägenhet och bra läge, kan inte klaga ( :
Vi hittade vårat hak ganska snart, där vi satt åh pimpla i oss kvällarna i ända, häärligt ; P
Sista veckan va lite långtråkig, då va man gaanska trött på att kolla på en 14 tumms tv med dubbade filmer : P
Men de va 2 jättebra veckor, ångrar inte alls att vi åkte iväg, trots att saknaden för min håriga vän var väldigt stor, förståss!!

     


mhm?!
Idag har Erica hämtat ut Lars Winnerbäck biljetterna, vi ska på han i sommar. Rihanna är även inplanerd. rrrroligt rrrrroligt ( ;


Jaa, så flyttar man in i huset snart också, gisses va jag känner mig vuxen när jag säger så : P ächdå, haha.
Ska börja packa nu i veckan, så nästa vecka kanske!? : D

mjaaa, nu börjar hjärnhalvan havrera snart. Så de får bli allt för denhär gången : P ska försöka bättra mig med att skriva tjejer, de ska ja : P


Kyss & kläm och nyp i stjärten!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men gud så trevligt att ja hittat din blogg :D så har jag nått att fördriva tiden med ;) så vet jag ju även vad dom händer i ditt liv ;P
Pusss stumpan :)

2008-01-17 @ 14:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0