nu ska man bli fit ! : P

Fått träningskort från jobbet nu, årskort, på pass, aerobic, step, spinning m.m
Så nu jävlar ska man bli fit : P ( gapskratt )
ska FÖRSÖKA, de ska jag, för er som tvekar : P
Den svåra biten är ju att låta bli alla gooosaker, ojojoj.
Ostkrokar, ÅÅH, ja ni hör ju, bara jag skriver de så vattnas de i munnen : P haha.
nä skärpning nu Sofie, stå på dig!!!!

EN dag i veckan, kanske två, iaf helgerna för jag äta,
annars går de bara inte. Ok? så gör vi : D

Idag va jag och Erica på promenix i en timme och min håriga vän Gordon fick såklart följa med,
han är bra äcklig dendär lillalilla killen.
Gordon: åååh hästskit, fan va gott, jag tar hela truten full på engång innan matte ser.
UCH! UCH! UCH! jaja, han är ju trots allt en hund : P


Om gymkortet har kommit in till jobbet imon så blir de gymning och simning med Eraajca,
fan va häärligt, nu kör vi heting ; D

Jaha, jo, jag har aldrig varit såhär jävla black i mitt jävla helvetes liv alltså.
De är så ruggigt fattigt, åh när de är som fattigast, jo då ska de ju Självklart komma en massa oväntade inbetalningar som hade kunnat komma NÄRSOMHELST förutom nu, tvitvitvi! pissråttaj*vlaf*nhelvetesa*rselh*lsj*vel!
Okej, sorry, börjar bli lite väl grov i munnen,
ledsen för de! förbannad är vad jag blir, morr!



Måste bara slänga in, jag älskar ju sex and the city : P
Citat från Carrie, "hon" är bra klok ändå : P

*Later that day I got to thinking about relationships. There are those that open you up to something new and exotic, those that are old and familiar, those that bring up lots of questions, those that bring you somewhere unexpected, those that bring you far from where you started, and those that bring you back. But the most exciting,
challenging and significant relationship of all is the one you have with yourself. And if you find someone to love the you you love, well, that's just fabulous.


*That's the thing about needs. Sometimes when you get them met, you don't need them anymore.




näe om jag ska slänga in mig själv i duschen nångång då kanske.
Sen ska man ner åh jobba ett skift, pusst!

Hade fint så länge. Kyss&kläm

Kommentarer
Postat av: Emma

nu så... nu vill ja ny läsning .. kan bara läsa samma blogg SÅ många gånger... :P

pusssss

2008-01-21 @ 13:02:30
URL: http://www.emmahagman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0