Jag lever!

tänkte bara informera de : P har inte suttit vid datorn de minsta på cirkus 3 veckor, har lixom inte blivit av! Man kan säga att jag har haft en dator/blogg pause ; P
Jag tänkte inte skriva allt för mkt nu faktiskt. Har massvis med bilder och historier, men de får bli en annan dag! (jaja, den har ni hört förr va?) : P

Men Har faktiskt en smaskig sak att bjuda på som jag jag har lovat! Määäri´s kalkon och kuckelikuu läten, så här är de gott folk, NJUUUT ; P haha!



Och nääe, jag vet inte vart alla hennes ljud kommer ifrån! De är och förblir ett mysterium ; P



Hade toppen nu!
Kyss&kläm

Kommentarer
Postat av: Emma

vi vet att du lever !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2008-07-29 @ 13:31:55
URL: http://emmahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0