"skönhetsbehandling"

Är precis vad jag ska på idag, iihii. 1,5 timme, toppen toppen. Fick ju presentkort på de av pojken i alla hjärtans dag present ( :

Helgen såg väl ut som alla andra helger, ungefär.
Fredagen va vi ut med jobbet, käka götta sen vidare till bowling, ruggigt kul, vårat lag va ETT poäng ifrån att vinna, Saablar! Lär ju även berätta att jag gjorde fyra strikar (stava?) : P hoggashacka! ; D kvällen slutade på heartbreak med dans och fylla, de va skoj ( :
Lördagen blev de invingningen på Lobby, grymt mkt folk men de va riktigt trevligt. Lite pizza på de sen satt man på Määri´s pakethållare åh kuckelikua : P åt chips och dip åh tjattrade in på småtimmarna tills jag somna som ett slakt på soffan, vaknade av en dragning i armen, lunkade då in åh la mig i sängen, lite nattlig musik på de så dröjde de inte länge innan man låg åh snarka igen : P

Söndagen bjöd marie på kycklinggryta, de va smarrigt, kändes aningen nyttigare än dendär kebabtallriken som vi tänkte köpa : P vid halvfem tiden åkte jag och den håriga G hem till killen som hade kommit hem efter en vecka i fjällen, så de blev en riktig myssöndag, kändes toppen efter en veckas ensamhet ( :


mjaao, de va väl allt min hjärnhalva kunde komma med för tillfället : P
Hade fiiiint! Kyss&Kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0