2 år

Idag kom hjärtat mitt och väckte mig med frukost på sängen, vita rosor och en tidning, vi har nämligen varit tillsammans i 2 år idag ( efter mycket om och men :P ) Vilket toppensätt att vakna på, jäkla goosnöre ( ;
jag har därimot inte köpt något för vi sa att vi ska åka iväg en helg och mysa i stället : P





Sen for de iväg till Valbo med mammsen, hon skulle shoppa lite och jag skulle följde väl mest med som moraliskt stöd : P Hon hitta en massa fynd och jag fick även 3 plagg av henne, iihiii! Mammsen då ; )


Får visa dom på en annan dag.

Jag köpte en klänning i fredags som jag bestämde att jag skulle ha på kvällen då, nämligen denhär



Hemska saker! Skulle köpa en S men de fanns ingen så jag tog en XS utan att prova för de brukar jag ha. Väl på såg jag ut som nå prostituerat satyg alltså, domdär "tutthållarna" på klänningen slutade på halva tutten och klänningen satt dom ett korvskinn, så den åkte av illakvickt : P haha! Jösses!


Näe nu ska jag gå upp och förbereda hojjen för en tripp till jobbet ( ;
hade fint i kvällssolen!!!
Kyss&kläm

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, du e inte lite knäpp du. Inte ser väll du ut som en glädjeflicka heller ;) tackf ör igår pull !

2008-05-29 @ 15:50:19
URL: http://marieeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0