kafferep

Idag har jag och mina kära vänner haft ett 4 timmars långt kafferep på altanen. Grannarna lär ju fundera efter diskutioner om allt från kalkonläten (marie va även duktig på att demonstrera) till bröstvårtor, jösses, som jag har skrattat ; D
Ska filma Marie nästan gång hon bjussar på nå dyrligt och lägga in här, så lovar jag att ni får ett gott skratt ni med, haha!

Tant Grön               Tant Brun          &  Tant Gredelin   
           

Igår blev vi klar med golvet i sovrummet också och för första gången på 5 månaders sovande på en madrass på golvet fick vi sova som folk igen, aaaah! ( ; De är fortfarande mkt pyssel som ska göras, men ACK ACK ACK så fint de kommer att blir : D

Jag bjussar på en smygkik ( ;

 

Näe snart kommer karln hem efter ett skift så ska upp och tända lite ljus tänkte ja ; P

Ha det fiiiiiiint! ( ;
Kyss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0