LÖSS!

Gordon har fått löss! Min lilla håriga vän. De är den slemmiga besten ( och även Gordons flickvän ) Birdie som har smittat honom, otäcking! Så idag ska han löddras in med lusshampoo, jajjamen, den lilla stackarn!

MEN inte nog med de, mitt upp i mitt lusletande igår hittade jag på en stoor fästing! PÅ SNOPPEN hans! stackars stackars krake! Man kan ju tro att han blir missskött men så är faktiskt inte fallet : P Rädd och äcklad som jag blir av små otäcka djur kom mamma till undsättning och tog bort fanskapet ( : TACK!

Idag kan de bli till att släpa fram grillen faktiskt och lite vin kanske, en tjejmyskväll. Vi måste väl värma upp inför morgondagen då det vankas mat och trubadur på Mulligans 10 års jubeleum, treeeevlans ( ;
Men då är ju bara frågan, what to wear? no clue!



Denhär klänningen från Nelly va ju riktigt söt!
385711-83

Meeeen, golvet ska betalas idag, så får snåla med slantarna och rota mig igenom min garderob!!! SUCK! : (


Nä, jobbet kallar!
Ha en toppendag i sommarvärmen ( ;
Kyss&kläm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0