Svarta pumps

Ett par svarta pumps är spårlöst försvunna, jag får för mig att jag har lånat ut dom, men till vem? : P Hm? typiskt mig. De är iaf en hög smal klack, öppen tå och helsvarta så om nån har dom, säg till! : P


 


Idag ska jag och Emma bege oss till Valbo och Gävle och kika lite efter jobbet : D blir väl mest titta för mig, men man kanske kan fynda något ( ;
Senare mot kvällen ska jag, pappa och Marcus till Mulligans, käka lite och lyssna på trubadur, myyysigt ( : Pappa har hjälpt oss med golvet så vi tänkte att vi skulle bjuda han på lite käk åhså!




Jag är bara såå trött idag efter gårdagen. Kom hem vid o1.oo från jobbet efter ett ständigt knatande i 9 ½ timme. Sötgurkan min hade varit och köpt frukost i morse, så kom han åh väckte mig när han hade dukat fram den, sötnosen ( :
En sån sak kan göra hela dan!

Näe, jobb jobb jobbet kallar : P
Skriver förmodligen nån rad senare ( :
Kyss&kläm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0