Kvällsmys med Gordon

GoKväll! ; ) Ligger i sängen med bärbara och snokar runt: Somnade nämligen på soffan vid typ halv åtta och sov till niotiden, trött som jag va!!
Så nu är jag pigg, smart där Sofie : P

Så efter lite chipsätande tog jag mig ett varm bad och tillochmed att jag lyxade till det ordentligt med en ansiktsmask som jag nyss var och tvättade bort. Jag kan ju inte säga att man har den finaste hyn för tillfället. Hormonerna gör sitt om jag säger så! Morr!


                                                                                                            Schhhhhnyggvé!!
                               
                                


Marcus har börjat jobba natt också, usch!! Jag tycker inte om det, det är så att jag drar mig för att lägga mig i sängen, tomt!! Igår somnade jag på soffan, vaknade o3.3o, yrvaken tog jag Gordon under armen och släpa in mig till sängen, vi däckade av ganska snabbt igen lär jag säga. Vaknade i morse, låg och sträckte mig lite innan det slog mig, ställde jag klockan igår? FAAN jag har sovit över!! Kollade på klockan o9.1o (lär gå till bussen ca o9.25) Jag mer eller mindre släpade ut Gordon och sprang ett varv med honom, in, slängde på mig nå trasor och håret i en flottig knut sen bar de iväg. Jag HATAR att sova över, suck!!


Apropå hormoner föresten så fick Marcus ett smakprov på hur dom sprudlar omkring i fredags kväll. Haha.
Började med att han skämtade, vilket inte jag fattade, jag tände till nå inåthellskotta Skrek jääävla IDIOT och kastade en laddad näve med chips i ansiktet på honom av ren ilska tog jag sedan med mig min chipspåse och skål med dipp in till vardagsrummet där jag satte mig och stortjöt!! Marcus kom skrattande efter samtidigt som han skulle försöka lugna ner mig och dra mig till sig medan mina tårar sprutade och jag blåhöll mig i vardagsrumsbordet och skrek att han va DUM dum dum.
Tillslut såg jag väl ironin i det hela, släppte bordet och började skrattgrina.
Så säger Marcus: Ska du följa med in till sovrummet.
Jag: Jaaaaaaa *
snörvel, skratt, snörvel*


Hahaha, va knäpp man är ! Jag skyller ALLT på hormonerna : P

Nu ska jag faktiskt föörsöka att sova, en annan ska på hälsoundersökning imonbitti,
TA BLODPROV, så jag lär ladda för ännu mer snörvel, livrädd som jag är för sprutor  ; (

Sov gott!
Kyss&Kläm

Kommentarer
Postat av: pendel puk

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA jävla idiot !!!!!!!!!! :) jag ser det så tydligt framför mig ! =)





älskar dig min knäppfia !

2008-11-11 @ 12:33:14
URL: http://vittmys.blogspot.com/
Postat av: Vindpuk

Kul att se att du lever min vän ;) och du, du är bara för gooo när du blir arg :) haha. pyss

2008-11-11 @ 12:56:47
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: Mamz

Åhhhhhhh här har jag väntat och väntat i evigheter på att du ska skriva om anledningen till "hormonrusen" och så står det inte nåt i alla fall:-(



Om nu någon inte fattat så beror hormoneriet på att JAG ska bli MOROMOR i allsin dar smile Hur galet kan nåt vara???????

2008-11-11 @ 13:38:30
Postat av: Erica

Dessa jävla hormoner säger ja då.. Haha jag satt och stortjöt här om kvällen för jag visste inte vad jag skulle äta hahahah... men men.. hör väll till liksom...

2008-11-11 @ 23:31:34
Postat av: frida

haha! jag skrattade verkligen ihjäl mig när jag läste om dig och marcus, haha! stackars han som kommer få stå ut med en halvgalen sofie i flera månader :) saknar dig

2008-11-12 @ 17:59:18
URL: http://fridafall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0