Smoothie

Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon till 1o.3o och det var sååå skönt, springer fortfarande omkring i mina pyjamasbyxor och bara njuter av att jag är ledig fram till fem : ) Trots min långa sovmorgon har vi faktiskt fått lite gjort här hemma, vi började "morgonen" med en blåbärssmoothie ( blåbär, banan, yoghurt och is ), har tänkt att göra en sån länge men har inte blivit av, det var supergott ( och nyttigt :P ). Jag rekommenderar! ; )


Vi fortsatte sedan med storstädning och totalskrubbning av kök och köksluckor
 sen har jag lagat Pasta med baconsås så Marcus fick lite i magen innan han skulle bege sig till jobbet :)


Och imon är de fredag, guuuuud så skönt :D Då ska jag fortsätta att njuta, pyssla här hemma, ska besöka Linda på fredag så ska jag besöka Erica på lördag och så ska jag även försöka mig på att göra ett pepparkakshus faktiskt, woooosh ; ) Lovar att lägga ut ett kort på resultatet : P hehe. Lär passa på nu för sen är jag bara ledig två dagar fram till den 19 dec : ( Domdär jäkla juborden!!! MEN har 3 veckors ledighet att se fram imot sen också, Den ni :D


Näe nu ska jag fortsätta snoka omkring på bloggar
 och kolla efter lite grejer som jag tänkte beställa hem ;)  
Kyss&Kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0