Urusel

JAG VET!! Jag är totalt urusel på att upd, men jag kan ärligt säga att de finns inte många påhittigheter i min hjärna för tillfället, den har mkt mkt annat att tänka på. I´m a busy woman ; P haha, kan man tro iaf : P Iaf så tänke jag göra min nära och kära "glada" över en ny rubrik idag, så att dom låter mina ljuvliga lampor vara ; )


Såg att Gina Tricot har öppnat en webshop, så jag klickade mig självklart in för att kika. Men vart faktiskt besviken, riktigt tråkig sida (om man får säga så) och jag tyckte inte att någonting såg speciellt lockande ut, nån kofta och nån klänning så näe, jag föredrar allt envanlig stros-shopping om jag vill ha något därifrån ( :

Såg en sån fiiiinfiiin klänning när jag va in och kikade i
Karolins blogg, den kommer faktiskt från Gina Tricot (fanns inte på webshoppen dock) tycker att den påminner hemsk mycket om denhär supersnygga Hervé Léger klänningen, visst?! : )
Jag vill ha den!!!!



                




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0