Prinsessan kristina

Jobbade på Göranssonska släktträffen i lördags, vi hade den på herrgården. Och bland alla rika snorkar så var även prinssesan Kristina som tydligen är gift med nån göranssonare där, va ju lite roligt : P Hon kom in när jag satt och tröck i mig köttbullar med mos (oops) och frågade om någon kunde ringa en taxi,
så frågade jag: är det till dig?
Jag menade ju om det bara var hon som skulle åka. Och de får man ju höra nu, man ska ju tydligen säga: Er lr Ni istället för dig. Ptsss, är de så himla viktigt då? : P
 



Idag ska det jobbas på kräftmiddag för styrelsen, Huuuuaaligen! Till typ två inatt, USCH! Det finns juförsig två posetiva saker med denhär middagen.
1. Den som gissar närmast tid på avdukning får en vinflaska ; P
2. De är bara för roligt att se alla stela höjdare på sandvik dansa loss efter några glas vin : D haha.

Annars va de väl inte så mkt mer roligt över den! Meeen, int är jag bitter! ; )


Haha, hitta en bild som är ca 2 år gamal. Måste bara lägga upp den, hur kunde jag gå runt i denhär hårfärgen och inte tänka på fyllögat???? : P haha




Näe mamma är på besök nu, ska ska vara lite social.
Hade fint ! Kyss&kläm

Kommentarer
Postat av: ERica

Guuuud vilken bild..! haha! Tjockis jag va då..!

2008-09-02 @ 15:35:05
Postat av: leia

haha.....men skäms på dig som duade en prinsessa:) vilket jag aldrig ens skulle vetat:)



kram maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0