1 april

Solen lyser, snön smälter och det är April, aaah! :D
Jag och Marcus har för någon timme sen ätit en jättefrukost
och efter det har vi städat och frächat till de lite här hemma :)

Marcus ska snart till jobbet och jag ska ta tag i garderoben!!!!!!! : /
Det kan ta ett tag!! Ska visa för och efterbilder sen så förstår ni nog :P
Känns skönt att vara hemma och få lite gjort idag iaf, känns som att det behövs!


Marie ringde och väckte liv i mig vid ELVA idag,
har legat halvvaken innan juförsig men vaknade till helt då.
Hon och Emma vela komma på fika när Emma slutat jobbet vid 16.oo,
inte är jag den som säger nej till sällskap och fika, nejnej ;P
Och tills dess har jag förmodligen hunnit med mitt pyssel här hemma :)


Föresten! Jag hade en sån sjuk dröm inatt!!
Jag födde två stycken Pomeranianvalpar (som Gordon),
en hane och en hona, ute i snön, när det var krig!!
Jag var väldigt olycklig, för jag vela sååklart ha en riktigt bebis!!
Erica fick en riktig bebis, en flicka, före mig (hon har tid 3 veckor efter),
som hon inte vela ha för att hon tyckte ungen var ful!!
Kul dröm!!
Va sjutton ska det betyda? :P


Näe, ha en bra dag i solen nu! :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Eftersom du fick 2 valpar kan väl vi få en av dom?

Liiite orättvist blir det ju annars...väl?!

Och du vet väl att drömmar ska man inte ta ordagrant...för om man drömmer om att man tappar alla tänder så betyder det att man står inför en förändring,,ofta en positiv sådan...

Kramkram Mia

2009-04-01 @ 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0