Fika - pizza - The city

Efter att jag och Marcus slurkat i oss pastan och pastasåsen
 begav jag och Emma oss till Selmas för att avnjuta lite fika :)
Efter fikat kom Emma på hur galet hungrig hon var,
EFTER ett wienerbröd och en citronbiskvi (+läsk),
inte före som vanligt folk kanske skulle gjort :P
Men Emma är långt ifrån vanlig hon också, Och tur är väl de ;) 
Såå iaf tog vi oss en promenix till närmaste pizzeria så hon fick avnjuta sin pizza,
snodde åt mig nått hörn jag med, jag är ju för sjutton gravid ;P

Sen begav vi oss hem till Kurras där vi kollade på senaste avsnittet av The City,
vi gillar´t!!! :)


Här är föresten spegeln som vi sprayade från guld till vit för några veckor sen,
den fick hamna på min egentillverkade hylla :P i sovrummet,
tycker att den gör sig rätt bra där :)




Nu ska jag tränga ner mig bredvid Marcus
som ligger nerbäddad med filt i soffan, mysmys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0