Försäkringskassan

Idag väntar ett besök hos försäkringskassan 14.oo,
blir ju inte klok på föräldrapenningen.
Så tänkte fråga ur mig allt som är oklart (dvs allt)
så att man inte står där med massa frågetecken sen, kan vara smart :)

har faktiskt ingenting inplanerat efter de,
så får se om jag styr kosan hemåt igen efter mötet :)


Till nått helt annat.
Blir nästan orolig för vår hårboll då löptikarna verkar göra honom knäpp.
Han alltså gnager sönder sin pillesnorr,
det började i förrgår då Emma upptänkte att han blödde
och idag när jag vaknade hade han blodat ner här och var i sängen.
Men har hört att dom kan göra så, såå de är väl inte så mkt att göra åt!
Knäppa hårboll!!


Jaja.
Nu ska jag kasta mig in i duschen och göra mig klar för en runda mot stan :)
Ha en toppendag vettja!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så gör min kära hund också, fast han slickar, så det blir sår.

Sätt på han krage och smörj med helosan, det finns också andra salvor på Arken zoo, fråga personalen, det gjorde jag, men hon sa att jag kunde testa med helosan först. :)

2009-04-22 @ 11:55:01
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/
Postat av: Jag .. Emma ..

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHA..... ååååååhhhh guuuud vad roligt !!



hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha



jag dööööör

han gnager alltså helt frenetiskt på sin lilla snorre för att han är... ? upphetsad ?! :D

2009-04-22 @ 12:15:50
URL: http://emmahagman.blogg.se/
Postat av: Jag .. Emma ..

Nä förlåt det är inge roligt !



hahahahaaaa

fast lite roligt är det ändå... jag ser han ligger där med sina små ettriga tänder och naggar på snoppen medan han vittrar löpande tikar i luften ! :D



hysteriskt !!! :)

haha

Vad gör du sen vännnen ?

hör av dig !

pussis

2009-04-22 @ 12:52:10
URL: http://emmahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0