Frukost

Sitter och äter lite frukost, de gamla vanliga:
Smörgås med baconost och fil med crunch, smaskens ;)
Idag är de fullt upp så lika bra att starta dagen med en rejäl frukost :P

Ska göra mig iordning nu för att åka till valbo och hämta upp min faster Bella 
som ska följa med mig till gävle för ett besök på Barnens hus lr Babyproffsen
då jag ska inhandla en skötväska :)


Efter att vi yrat runt där så ska vi till farmor och hälsa på som har flyttat i helgen.
Kl 15.oo ska jag vara på jobbet för vi ska knäppa kort, till hemsidan(?)
Det hade funnit bättre tillfällen än nu, höggravid att göra de, men okejdå :P hehe
Efter de ska jag hämta upp Marcus,
vi ska på stan då han ska köpa sig ett fiskespö, japps,
från och med nu ska han ge sig ut i gryningen för att fixa mat till lilla familjen! haha
Seeen ska jag hämta upp en vagga som jag hittat på blocket,
vill inte släpa in spjälsängen i sovrummet då den står så fint där den står :)
Så hittade jag en jättesöt vagga, så den får de bli :)



Efter de ska jag ev till Hanna för att tjattra och umgås.
Och om jag hinner
har jag lovat att färga håret på min jobbarkompis och hennes dotter :P
SÅ dagen är väl planerad
och nu tror jag att de är dags att jag sätter igång så jag hinner med allt :)

Ha en toppendag nu!!


Kommentarer
Postat av: Mamz

HELT allvarligt Sofie!!!!!!!! LUGNA NER DIG!!!!!

2009-04-27 @ 13:36:28
Postat av: L-G

Tjena tjena

Fullt upp ser jag, men om ni får nån minut över ta med grålle och hälsa på oss i Hofors.Vi bor på Rönningsgatan ; ))

2009-04-27 @ 19:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0