Garderobprojektet

Idag hängde jag in det sista som jag har galgar till,
de är fortfarande en liiten hög kläder som är hemlösa för tillfället,
behöver mer galgar! :)

Före


Efter




Gud så skönt att ha det gjort!!
Jag har tom sorterat i färgordning och linnen för sig, t-shirtar för sig, långärmade för sig,
tubtoppar för sig, jeans, shorts, kjolar för sig, skärp, strumpbyxor, tights, leggins,
sjalar, träningskläder, myskläder, munktröjor, koftor, jackor, allt för sig,
förutom hängblandfacket med lite av varje!! ;)
Jag är nöjd!!
Frågan är ju bara, huur länge jag kan hålla de såhär!? :P
Och hur skumt är de inte,
för när man ser de såhär så ser jag ju ut att ha en Massa kläder,
MEN hur kommer det sig att man ändå står vaarje dag
och gnäller om att man inte har några?
För jag är ju definitivt inte ensam om det?! ;P
Just nu kan jag ju använda ungefär 30% bara, vilket bidrar till ännumer gnäll :P


Nu ska jag sova!
Sov gott vettja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0