hallihallå

Gooodagens!
Lite dålig upd då jag igårkväll var helt slut efter gårdagens bravader
och efter att ha varit hos Erica och mumsat kakor och bullar av alla dess slag!!
Jösses som hon hade bakat, inte mig imot juförsig ;P
Tack så mkt vännen! :)

Iaf, så handlade jag hem chips och dip
för lite film och mys hemma på soffan med killen, aah :)
Sen somnade vi in och sov läääänge idag,
jag klev upp mellan 11 och halv 12 någongång då jag väckt liv i G!
Såå skönt när han har sina sova länge perioder :P
Marcus låg kvar och snusa till närmare tolv :)


Nu kommer snart Anna och Emelie för lite tjatter och fika,
toktrevligt då vi träffas allt för sällan nu för tiden!! :)


I förrgår



 Nu ska jag nog göra mig iordning lite innan damerna kommer :)
Ha en toppendag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0