Jag överlevde!

Jag åkte somsagt och hälsade på Erica idag (som bor i Hofors),
det var toktrevligt och vi tjattrade på som vanligt,
Erica bjöd även på supergod snickerskaka och kaffe
som satte igång gravidmagarna så att det bubblades hejvilt :P

Det blev mörkt, ännu mörkare och nästintill svart 
+ regn när det var dags för mig att åka hem,
för första gången själv i bilen och från Hofors
(nästintill första gången i mörker och regn i huvetaget)
Jag trodde att jag skulle dö ungefär 20 ggr,
livrädd och tokskakis var jag :P haha.
MEN jag lever och jag är oskadd och en jäkla tur är väl de
för imon ska jag ge mig ut i trafiken igen, watch out ;P


Nu ska jag försöka sova lite!
Sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0