KOM UT!

Nu vill jag att våran lilla prins ska komma ut,
jag vill inte vara gravid längre!!
Allt känns bara tungt och jobbigt, jag är trött och har "ont överallt",
kan inte ha några kläder och känner mig bara fuul, hela tiden!!
+ att nu börjar bristningarna ploppa fram på magen, morr!!
Han är iaf såå välkommen att komma ut nu, när som helst, som jag längtar!! :)


Igår kom lillasyster på eftermiddagen
sen kom även Marcus föräldrar förbi för en titt och lite fika mot kvällskvisten :)
Vi låg sen ihopkrupna i soffan och kollade på tv
innan vi gick och bäddade ner oss.

Idag kom mamma och hämtade upp mig och sis för en rundtur i Valbo.
Frida hittade jeansjackan som hon så gärna vela ha, vi fikade i solen,
köpte mjukglass på ikea och bara umgicks, trevligt :)
Nu på eftermiddagen har jag sovit på soffan och inte gjort nått alls,
trött som jag är :P

kvällens grymt tråkiga myskläder/Sofie



Nu ska jag mysa med G i soffan lite,
Marcus har begett sig till jobbet för att jobba natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0