Liite klokare

Nu har jag begärt och skickat iväg föräldrapenningen via E-legitimation-tjossan :)
Tydligen är det MKT bättre och effektivare
då han sa att det tar 5 veckor att gå igenom om man skickar in papper
och krångel är de väärsta jag vet, så enkelt som möjligt ska det vara :P
Och nu kan jag själv ändra osv, tippelitoppen :)

Har även fått svar på mina frågetecken, skönt! :)
Kommer säkert dyka upp fler med tiden, men för tillfället känns det bra!


Efter mitt besök på försäkringskassan
gick jag och fikade med Hanna och hennes lilla skrutt :)

Dålig bild och lille Elliot var lite sur just precis här
men här är dom iaf, mamma och son, så söta! :)



Nu ska jag sätta mig och skriva en lista
på dom sista sakerna som ska inhandlas tills lillen kommer,
 vi ska åka iväg på fredag tänkte vi :)
Sen även en lista på grejer att packa ner i BB-väskan,
fick lite tips av Hanna idag ;P
Skulle va skönt att ha ALLT klart lixom :)

Dagens kula och dagens hårboll :)


 


Kommentarer
Postat av: Caroline

jag har checkat in din blogg ett antal gånger nu, tycker att det är roligt att följa eran väg till lillbebisen =)

en sak som gör mej väldigt nyfiken är vad som står ovanför eran säng? =) lycka till med allt!!

2009-04-23 @ 16:39:00
Postat av: Sofie

Va roligt :) Nu är det inte långt kvar tills den lille kommer, domhär 9 månaderna har gått fooort! :)



Jadu, det är ett stycke ur en Kentlåt som heter Utan dina andetag.

Enda anledningen till att det fick bli just den var att jag hade letat såå länge efter ett längre stycke/ordspråk/NÅTT på latin och tillslut hittade jag på just de, det var någon som hade översatt de så på den vägen är de :)

2009-04-23 @ 22:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0