Lille Elliot

Idag har jag och Emma varit på besök hos Hanna och Micke
för att beskåda deras lilla tillskott!
Guuud så liten !! :)
Han vägde/väger ändå ca 3700 g så han är ju inte liten så
men de känns som att han inte skulle kunna vara nå mindre än han redan var :P



 
(i min och Emmas famn)

Han gnällde mest när jag tillslut vågade hålla i honom, kul lixom :P
Mammas famn var bäst,
lr så sände jag helt enkelt ut Häxvibbar som han blev rädd för :P
Men han var lugn ett tag precis efter att han fått mat
då han var sådär mätt och belåten
och då passade jag på att knäppa kort :)


Nu sitter jag hemma, har precis ätit potatismos och fiskpinnar,
sådär lätt och fort att slänga ihop ;)
Får se om Marcus kommer hem snart, sen ska ju han iväg för ett nattskift.
Emma kanske kommer och håller mig sällskap senare också,
håller tummarna för de! :)

Kommentarer
Postat av: blondstar

okej, får åka in dit nån dag o titta då! vill heller inte ha den uppblåsbara men söker man på nätet är de bara en massa figurer som tummen o massa sånt :P annars då? du börjar tröttna på att vara gravid ser jsg?

2009-04-15 @ 22:59:23
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: blondstar

jodå.. var till barnmorskan idag o allt såg bra ut.. men med mitt blodtryck tyckte hon att de såg ut som de va dags att varva ner o sluta jobba nu. så de blir väl att vanka omkring hemma nu :) annars går de bra, varit magsjuk två dagar så jag har nyss ätit mat som jag inte gjort sen tiksdas lunch så jag känner mig proppmätt fast jag inte åt så mkt :) ja, nu får dom små ta o komma snart :)

2009-04-16 @ 13:22:25
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0