Räksmörgås och prinsesstårta

Det var vad som bjöds på jobbet idag,
"alla" var samlade och fikade då jag kom,
för att fira Lena och inte för att jag kom som jag kanske fick det att verka :P hehe
Känns som att jag har varit borta i evigheter men har "bara" varit borta 5 veckor,
känns så konstigt lixom, ska ju vara borta i ca ett år till
det kommer ju vara skitskumt att komma tillbaka, hm!!? :P

today




Nu på kvällskvisten har jag klippt ut alla mönster till balklänningen av lakan,
ska köpa mer nålar imon sen ska jag försöka få ihop de hela :O
Det kan gå precis huur som helst! ;)

Apropå ingenting har jag nån jäääävulsk klåda på magen nu,
haft de igår och idag.
Ett tecken på att bristningarna/fler bristningar 
kommer att ploppa fram snart antar jag, morr! 
Jag blir galen, de kliiiiiiiar!!


Vi har faktiskt bäddat ner oss redan, Marcus sover redan här bredvid mig :P
Jag är gravid och han är gammal ( :P ), då fååår man ;)

Gordon är trött han med, hehe, söttryne! :)


Nu ska jag kika lite på tv!
Nattinatti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0