booring

Jag är skittråkig, jag vet!
Men de är rena rama sjukstugan här hemma, orken lixom försvinner.
William har inte sovit många timmar inatt,
tog tempen på honom när jag tillslut klev upp med honom (o6.4o)
och mammas lilla älskling har feber + att han snorar & nyser en massa!
USCH va jag känner mig hemsk,
de är ju jag som har smittat honom, staaackars! ;(
 NU har han för 15 min sen somnat i sin vagn,
hoppas för HANS skull han att kan sova nån timme nu, hjärtat!


Får försöka upd lite roligare ikväll,
NU ska jag försöka slummra lite till jag med :)

Kommentarer
Postat av: emelie

krya på er :)

2009-08-26 @ 20:44:17
Postat av: Anna Söderberg

Ja usch, det är inte kul när de små är sjuka.

Extra jobbigt när man själv är sjuk och inte riktigt har orken!

Hoppas ni kryar på er snabbt!!



Kram

2009-08-27 @ 09:36:16
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0