Dagens





Jag är såååå trött på min garderob (som jag möjligtvis nämnt innan).
Idag bråkade jag ordentligt med den, provade väl en 20 olika plagg,
slutade med att jag mitt i ilskan snubblade på klähögen 
och gjorde en sjujäklans smäll i golvet!
Jag skrek, svor & kastade grejer runtomkring mig
tills jag upptäckte att William (som jag hade placerat lite sittandes i sängen)
kollade väldigt förvånande på mig! Stackars barn,
va har han för tokig morsa! :P

Det som står högst på önskelistan
och som är det första jag ska köpa klädväg när vi får pengar 
är iaf ett par svarta jeansleggings med dragkedja längst ner,
jag vill vill vill ha ett par såna, så snyggt basplagg :)


nu - film

Kommentarer
Postat av: Emmy

Sofie vem är de som gjort designen på din blogg? Kram

2009-08-24 @ 11:59:37
URL: http://eemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0