Gjooo morrrron

Jag känner mig såååå utvilad idag!! :D
William har varit en ängel idag/imorse
Han somnade vid 22.3o-22.45 igår kväll, vaknade o6.3o och åt,
somnade om igen och vaknade o9.3o, tack gud! :P
Senaste nätterna har han varit jäkla bökig och vaknat till var och varannan timme!
Man kan säga att dethär var första natten som han sov hela natten,
så därför är jag extra glad, gud så skönt :D
Meen de är ingen idé att hoppas på att det kommer fortsätta göra det,
jag njuter för stunden ;)

Jaja, nu ligger han förresten och sover igen, så jag passar på att upd lite :)
Får se vad dagen har att erbjuda,
känner att jag måste ha planer mellan 14.oo-22.30,
får då jobbar Marcus :P
Det är så jävulskt tråkigt att vara hemma själv,
finns ingenting jag kan pyssla med för tillfället heller!
Sååå, det blir antingen Hofors för att hälsa på Marcus pappa och sen Hälsa på Erica
(lr tvärt om)
LR så ska jag avnjuta en låångfika med Emma på stan
(men då ska hon veta att hon inte blir av med mig föräns vid 22.oo tiden ;P )
Jaja, vi ska laga lite mat åhså härhemma snart så får vi se vad som händer sen :)


Nu vaknade gotrollet så nu ska han få lite mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0