När katten är borta

dansar råttorna på bordet . . .
Och de är precis vad jag gjort nu! :P
Jag får så mkt gjort när Marcus inte är hemma, är lixom ingen som kan "förbjuda",
sucka lr stöna, då är det lixom bara att göra ;D
Han blir aaalltid nöjd när jag gjort något i slutändan ändå,
de är nog bara lathet dedär :P

Jag har målat, målat, spikat, sågat, målat, målat åh målat!!
Min rygg tar kål på mig vilken sekund så därför ska jag nu nästintill spriinga till sängen
och lägga mig där för att invänta Paradise Hotel ;)
Lägger upp lite bilder imon vettja!


Sov gott nu! :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad duktig du är! =) nu vill vi se resultatet!

2009-08-21 @ 18:35:25
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Katrin

Ja, återigen du är så duktig. Är så imponerad av att du hinner med allt. En annan får liksom aldrig tiden att räcka till att måla och dona..

2009-08-21 @ 20:19:19
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0