somna om

William har senaste veckan vaknat mellan o6.3o-o7.oo, då är han pigg!!
Åtminstånde en timme, sen somnar han om och vaknar runt o9.oo-1o.oo,
så nu ligger jag åh väntar på att babygymmet ska trötta ut honom
så att jag får sova lite till :P hehe.

Idag står kalas på agendan! :)
Hanna fyller nämligen år idag, min födelsedagspresent (som hon vet)
blir att bjussa på mat och dryck under en framtida tjejmiddag :D
Var ju ett tag sen vi va ut åh käka & drack tillsammans
eftersom hälften av besättningen har varit på smällen ;P
Så det ska iaf bli jättetrevligt, när det nu blir :)

Lite kort från förra sommaren :)
  
  
  
  
 

Innan kalaset ska jag åka iväg för att införskaffa lite småsaker
som ska pryda mig på maskeraden imon,
jag har äntligen kommit på vem jag ska vara,
men det får ni se imon när allt är på plats ;)


Nu hann William somna medans jag laddade upp kort,
så nu ska jag också försöka somna om så man orkar med denhär dagen :)

Kommentarer
Postat av: Katrin

Ja det är så himla roligt att läsa om alla ideér du har och allt du pysslar med. Ja vi åkte till ramsele och blev där i lite drygt en vecka, vädret var ju inte så bra med annars var allt kanon :)Tråkigt att inte marcus ville, hade ju sett fram emot att se eran sötnos, han ser ju bara för gullig ut på bilderna :)

2009-08-14 @ 12:44:41
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/
Postat av: Katrin

Ja precis, de gör ju de. De blir väl loppis nästa år också, så ni får göra ett nytt försök då :) Ja några fynd blev det, men mest små grejjer, en annan har ju inte sån fantasi, så jag ser inga möjligheter i allt skräp som finns att köpa :) Ja hon är i en sån go ålder nu, hon blir 7 månader den 28:e. Hur gammal är William?

2009-08-15 @ 10:28:25
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0