Today is the day

Idag är det maskeraddax, tokroligt! :)
Idag blir även första gången som jag ska vara ifrån mitt lilla hjärta
mer än 2 timmar,
är sååå glad att Marcus föräldrar ska sova här
för då kan jag åtminstånde få snoza lite på honom när vi kommer hem :)

Blir även första gången på ganska precis ett år som jag ska dricka alkohol!!
Jag tänker ta det jäkligt lungt, blir några cider bara :)
Men med alkoholen kommer även röksuget,
jag är ju såååå sugen på att ta en "tillcidercigg"!!
Men vette sjutton om det är värt det ?!
Skulle därimot aldrig tillåta mig själv att börja röka helt igen,
med tanke på William (och mig själv såklart)
och det tror jag att jag kommer hålla!
Det känns som att det är lättare när man gör de för någon annans skull
än sin egen :)
Jaja, vi får se vad som händer ;P


Snart kommer Emma, hon ska hjälpa mig med delar av utstyrseln :P
Det jag letade efter igår fanns inte, så vi får väl se hur de blir :P
Nyfikna? Just wait and see ;D


nu ska jag pussas med snyggot :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Ha så skoj ikväll och ciggen kan du väl försöka hålla dig ifrån =)

2009-08-15 @ 17:09:03
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0