trött

Har varit åh flängt överallt och ingenstans dom senaste dagarna.
Nu är jag såå trött, så nu ska jag försöka tillbringa några dagar hemma åh bara vara,
pyssla lite härhemma & pussas eeextra mkt med mina älsklingar!

Kvällen i högbo var jättemysig!
Vi tog med potatissallad, grillad kyckling, baugette och chips (såklart),
satt ett helt gäng på filtar utanför där Måns och Lena&Orup spelade, myys!
Men tillslut höll myggen på att bita ihjäl oss
så vi åkte hem hit några stycken och pratade lite skit :) 

I söndags var jag och Emma på loppis ;)
Fyndade faktiskt lite grejer :)





Detta blev sammanlagt 85 kr ;D
Jag har lite planer för dendär fula röda receptlådan som ni ser där,
ska byta lådan och "nummerlapparna" åh trixa ihop några egna,
de är ju perfekt för nån som mig som har så dålig fantasi vad gäller mat :D

Vi åkte sen till hanna, åt lite pizza åh tjattrade.
Elliot och William chillade dom med ;P


Sen åkte vi till Hannas mickes sommarstuga där dom badade och åkte båt,
jag och william kollade på ;)

 

Igår kom Marcus brorsa förbi,
vi tog oss en promenad till stan för att luncha,
William var hos mormor under tiden.
Vid fyratiden åkte jag och Emma till Hanna,
Gordon de håriga fanskapet rymde!!!
Jag matade William samtidigt som jag sprang omkring och letade & skrek,
vilken syn det måste ha varit, jösses!!
Emma hittade honom tillslut stå åh nosa i godan ro, MORR!!
Några trötttårar senare lugnade vi ner oss/mig med lite vaniljglass och blåbär
innan vi styrde kosan hemåt.

Jag städade undan och roade William i några timmar tills han somnade in.
Sen satt jag i soffan, heeelt slut och ont i kroppen!
Så när Marcus kom hem fixade han ett välbehövligt bad till mig



Guuuud så skönt det var!
Mitt första bad i badkar sen William blev född! :)

Idag ska jag nog inte lämna hemmet, baaara vara hemma!
Det är tanken iaf, sen får vi se vad som händer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0