Baka

Kom hem för två timmar sen ungefär efter att ha varit på mammagrupp
och lite handling :)
William somnade för 30 min sen så tänkte om jag skulle sätta igång med att baka lite,
måste få lite gjort känner jag!
Och de är ju tur att varken jag lr Marcus "får äta", då kommer de ju finnas kvar till jul :P
Tänkte göra 5-minuterskola, då den var väldigt uppskattad förra året :D
Tänkte även prova på att göra något som heter Tomtenougat
fast tänkte byta ut mandeln till hasselnötter :)
Ska även prova på att göra saffransbullar, alltså lussebullar som ser ut som vanliga bullar
med mandelmassa i :)
Bäst jag sätter igång så jag hinner med lite innan lillkillen vaknar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0