Hemsk mamma

Idag ramlade William ner för trappen!
Jag orkar inte äns berätta lr prata om de
då jag känner mig som den ni kommer hitta om ni slår upp dålig mamma i en ordbok lr dyl!
Nu vet ni iaf enledningen till han blåa panna om ni skulle se oss.


Igår fick Gordon sövas och "tömmas", han har nu tratt, går på antibiotika och smärtstillande
och vi är/kommer vara några tusenlappar fattigare!



Jag började ju fundera om någon hatar oss 
och har önskat oss olycka, verkar isf som att den önskningen slagit in!!!!



Idag ska vi till BVC vid två, förutom de ska jag nog inte lämna huset,
bara vara hemma och ta hand om min mörbultade familj.


Kommentarer
Postat av: Mamz

Stor kram till er allihopa. Olyckor händer hjärtat. Förstår att det var otäckt o att du blev livrädd men det gick ju bra trots allt. Älskar dig o du är en HELT UNDERBAR MAMMA till prinsen:-)

2009-12-09 @ 11:07:20
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

men stackars båda två :( och er oxå såklart :( jag har suttit inne två dagar jag, så jäkla trökigt väder och peter jobbar em och då får jag värsta depp-perioden :( men idag ska jag till valbo med veronica, men inte förrens ramåt 17.30. kram!

2009-12-09 @ 11:28:09
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Malin

Men vännen! Usch! det ska inte vara lätt inte! ska vi ta en fika nåndag framöver? kraaaam!

2009-12-09 @ 11:56:55
URL: http://malinklein.blogg.se/
Postat av: Marie

Gumman, du är bäst ! Och det finns ingen som har ett sådant stort hjärta som du har. Olyckor händer, och det gör en bara starkare ! Glöm inte det ! <3

2009-12-09 @ 12:51:38
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: Elin

Tror du är världens bästa mamma åt William och resten spelar ingen roll, huvudsaken att det gick bra. Om du känner att du har oturen med dig så kan nog vi två bilda klubb isf. tycker allt bara går emot än. alltid är det nått. Men nån gång lär ju de också vända. Kram

2009-12-09 @ 22:32:20
Postat av: Sofie

Mamma: Älskar dig MIN underbara mamma!!!



Elin: Tack så mkt, du ska bara veta vad de värmer!! Ja ibland blir de lixom för mkt på en och samma gång! Men du vet vad dom säger: Efter regn kommer solsken! Så vi får väl vänta in skenet ;P

Kram

2009-12-09 @ 23:21:47
Postat av: Anonym

Du får teckna en försäkring till hunden, skulle aldrig våga ha mina oförsäkrade....

2009-12-11 @ 16:17:04
Postat av: sofie

Han är försäkrad som tur är :)

2009-12-11 @ 16:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0