Jahapp, och nu nästa

Nu är det tydligen Gordons tur att bli sjuk!
Har har varit "förstoppad" i flera dagar, skriker rakt ut om man kommer åt "därbak"
och vill inte springa & busa lr jaga tår som han älskar ;(
Har ringt veterinär och fick en tid imon, hoppas att det inte är något allvarligt!
Ska till apoteket och köpa något laxerande idag och se om det hjälper först,
håller tummarna!

Gammal bild på mig och min hårboll!




Förövrigt ska jag till Elin och Mirabell som går i min mammagrupp idag,
hon ska bjuda på advetsfika, mysigt! :)
Efter de har jag inga planer . . än, får se vad dagen har att erbjuda :P


Hej sålänge.


Kommentarer
Postat av: Mamma till E

Hej

Vilken mysig bild. :D

Hoppas din lilla gobit mår bättre i dag.

Va rädd om er.

2009-12-07 @ 13:05:44
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

okej :) men vart hittar man sånna ljuskoppar? för mamma har en ljuskrona som kökslampa med "vanliga hål" för vanliga ljus, men hon har nå grejjer som passar så man kan göra om till värmeljus.. men hon köpte väl lampan ör 2000kr på elkedjan eller nå :O

2009-12-08 @ 22:50:31
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Zarah-Lou

Jag bara MÅSTE fråga, är er lilla Gordon en Pomeranian eller Kleinspitz? :)

2009-12-17 @ 01:47:18
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0