Julmarknad

Hallihallå!
Sitter och slöar framför tv:n efter en lång dag :)
Kl 12.oo idag åkte jag, Marcus, W & G på julmarknad i Högbo,
mös mest omkring, åt en korv, drack lite kaffe :)
En timme senare åkte fick jag med mig Marcus till Marangoni för ännu en kaffe & en lussebulle.
Väl hemma igen slummrade William in en stund och jag & Marcus tog tag i skrotrummen härnere,
jösses vad skrot man samlar på sig och maassor av buntar med papper!!
Men nu är det gjort, skööönt! :)
Gjorde sen iordning lite mat som fick bli pasta med pastasås (lövbiff & kantareller m.m :)
Nu har Marcus precis vaknat ur en lur i fotöljen (han är trött jäääämt! :P )
och jag sitter åh klickar mig igenom den vanliga bloggrundan ;)

Lite bilder fram dagen :)














Hej sålänge! :)


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

va mysigt de såg ut :) jag skulle oxå dit, men så kände jag bara nä jag orkar inte, ingen motivation så jag blev hemma.. ångrar mig lite i efterhand :P

2009-12-13 @ 22:43:14
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Din son är då verkligen en kopia av Marcus! Otroligt va lika dom är, speciellt om man ser när Marcus va mindre :)

2009-12-14 @ 09:04:40
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0