Julstök

Joomen tjena!
Har varit lite busy busy nu i juletider, varit överallt & ingenstans, gjort allt & inget 
+ att lillman har blivit magsjuk!
Vilket gjort att han velat haft dubbelt så mkt uppmärksamhet dom senaste dagarna, snutten :(
05.3o klev jag tex upp idag för att göra välling, traskar förbi han rum
och möts av en jäääävulsk staank!!
Fasade för vad som hade hänt två nätter innan nämligen en helt nerbajsat säng
och en nerbajsad unge och mkt riktigt
så var det synen jag möttes av när jag kikade ner i spjälsängen!
Stackars lilla plutten!
Det var bara att skölja ren honom och slänga sängkläder och snutte i tvättmaskinen, igen.
Inte vela han somna om efter vällingen heller då jag stojjat så mkt med honom
så jag väckte Marcus som skulle ta morgonskiftet så kröp jag till kojs i någon timme igen :P

Kan man kyssa ihjäl en unge? De är risk för att jag kommer göra de nämligen!! :P



Förövigt har vi varit hem till Jocke & Sara för födelsedagsfika idag (kors i taket ;P )
Jocke fyllde år igår så det bjöds på tårta/glass, kakor, kaffe, saft och bullar,
de gillas aalltid :D


Hemma igen har det lagats mat, busats med lillhjärtat
och nu har Marcus åkt iväg för en öl & fotbollskväll.
Känns riiiiktigt skönt att bara vara själv lite faktiskt,
bara jag, Gordon och en chipspåse ;)
William sover som en stock sen 1 timme tillbaka,
han var trött idag efter lite för lite sömn under dagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0