Måndag

God morgon!
Har precis kokat mig två ägg som jag sitter och mölar i mig nu, + en macka + juice :)
William sitter bredvid mig i barnstolen och leker med en plastsked :P
Han får vänta med sin frukostgröt han, fast han börjar bli otålig nu :P
Han har börjat med något så gulligt!
Han stoppar sin napp i min och Marcus mun, så säger man namnamnam :P
då skrattar han och tar nappen igen för att sedan vilja ge den och ta den om & om igen :P
Igår vela han tom mata Marcus med majskrok, hahaha, gobit :P


Jaja, Marcus har förmiddag han, jag har inte hört en ljud av att han klivit upp lr åkt iväg idag,
måste ha varit dööd :P
Tänkte iaf ev ta med mig W & G på en promenix till Emma idag,
bjussar du på en köpp kaffe Emma? :)
Ikväll ska jag nog ta mig i kragen och göra fler knäck och även göra snickerskakor
sen är jag nog klar på bakfronten, gjorde 5 minuterskola härom kvällen nämligen :)
Sen tänkte jag typ bara ha marängsviss och kanske risalamalta

Så till efterrätt blir de alltså:
Snickerkakor
Risalamalta
Marängsviss
Tomtenougat
Saffransbullar


Knäcken och kolar kommer förmodligen att stå framme hela tiden :)

Skulle man haft något mer tro? De kanske räcker, alla är väl gaanska mätta iaf :P
Vi blir 16 pers här i jul, med William, så de blir allt ett gäng :D


Näe, William försöker ilsket slita sig ur barnstolen
så nu ska han få gröt sen ska han sova lite :)


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

va mysigt med massa godsaker :) men du, hur förvarar du kolan? jag gjorde sån här om dagen, o sen klippte jag i bitar men då fastnade alla i en hög och så ligger dom kvar :O tänkte om man ska slå in i smörpapper men då går de väl en jäkla massa och de är ju hur många bitar som helst ;D

2009-12-14 @ 10:03:17
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja men visst är det inte klokt vad folk slänger ? Fatta om jag inte hade varit så snabb som jag var, då hade dedär möblerna varit ved nu !!?? :/ Sen dedär med stolsöverdragen, guuud så pilligt det är. Så det blir väll ett i veckan typ ;)

2009-12-14 @ 10:56:08
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: Mamz

Meeeeeeeeeeeen, halt i kaloriernas namn. NÄ jag tror inte att nån mer efterrätt behövs faktiskt. Det räcker så bra nu Sofie!!!!! Jösses så du håller på;-)

2009-12-14 @ 13:13:41
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; kul att du ville vara med :D

Du har en lott :)

2009-12-14 @ 18:31:43
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Okej, jag meddelar dig sen när jag har valt ut dom som går vidare! :D

2009-12-14 @ 18:31:50
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

Finalisterna i min veckans blogg har kommit upp på bloggen nu gå in och kolla om du är en av dom! :D

2009-12-14 @ 20:56:01
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0