Myfirstroom

Minns ni att jag vann ett presentkort för ett tag sen?
Det var 500 kr på Myfirstroom, idag skickade jag iväg en beställning
och det fick bli domhär grejerna till William :)

 
  


En lördagsgodisskål, en pirattuggskål,
en knoppbräda (
fanns bara rosa och lila, ska måla den ljusblå lr vit :)
3-pack söta barngalgar & blå/vit rutigt örngott & påslakan!

Ingenting han har speciellt mkt användning för just nu, förutom örngotten då,
men han kommer få de i julklapp + två andra grejer, nåmer får han inte av oss
han kommer få så mkt ändå han :)

Fick iaf betala 46 kr själv för dehär, inte så pjåkigt inte :D


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

Ja, den är snyggast och den jag helst vill ha! :) Men de är så lätt att beställa, och oftast har man nån rabattkod så det blir billigare. jag tycker det känns trökigare o handla i affär, jag tycker de känns som de blir dyrare, men oftast betalar jag med faktura och inte direkt så då blir de gratis för studen :D kommer ni på sång på fredag? :) julavslutning :)

2009-12-15 @ 19:46:44
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: - Desirée, mamma till Melody ♥

Nu känns det som att jag kommenterar alla dina inlägg men vad tusan - du har ju skrivit om så mycket kuk hah ! :D Vi har faktiskt båda skålarna vi med fast i rosa , fast istället för pirattugg står det princess-godis ;)

2009-12-15 @ 23:10:18
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0