Slödag

God förmiddag :)

Jösses vilken sovmorgon jag fick i morse då!
William vaknade vid sex, fick välling, sen somnade han om (kors i taket)
och vaknade inte föns o8.4o, sköööönt! :)
Tog in honom till mig med lite leksaker så låg vi och vaknade till liv lite innan vi klev upp
och åt frukost, ägg & smörgås för mig och gröt för William :)

Nu har jag precis lagt honom i sängen sin för en liten tupplur,
får se om det funkar, brukar alltid dra omkring vagnen tills han somnar
men vill vänja av honom med de.
La honom för 10 min sen och har varit in en gång, de är väldigt tyst där inne
så kanske, kaaanske att han har somnat, va skönt att de funkar isf :P

Idag tänkte jag prova på att göra lite hemmagjort mat till William som vi kan frysa in i kuber,
lite kyckling, ris, grönsaker åhså :)
Vi får väl se hur de blir :)


Sen tänkte jag faktiskt måla lite, var längesen jag gjorde de nu :P
Ska måla lite ramar till våran blivande fotovägg
& så tänkte jag måla en lerkruka som jag tänte plantera pelargoner i :)
Hade även tänkt att ge mig ut när Marcus kommer hem för att knycka lite granris
som jag tänkte lägga på öppna spisen ;P


Hej sålänge! :)


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

du måste göra en ny kategori, nu är han ju över 6 månader ;)

2009-12-17 @ 14:03:58
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0