Smycken

Nuni mina vänner är det så att det kommer en tjej hit på söndag
för att sälja en sjujäklans massa NYA fina klockor, halsband,
öronhängen, armband, ringar
 m.m till bra pris som hon har samlat på sig.
Vi har hållt på att packa upp allt idag, tog några timmar :P hehe

Perfekt att ge bort i julklapp, present lr varför inte köpa till sig själv, till nyår kanske?

Vi/hon tänkte iaf ha öppet hus här hemma
(gruvar mig nå jävulskt över att vi är långt ifrån klara här hemma, meen, de för välla gå P )
på söndag mellan 16.oo-2o.oo
Det kommer bjudas på lite glögg/kaffe/saft & pepparkaka för den som vill ha ;P
Såå om ni har vägarna förbi så är ni jättevälkomna
till Kurrasbacken 15 i sandviken! ;)

Lite smakprov






(Priserna på smyckerna ligger mellan 10-95 kr
& klockorna mellan 50-400 kr )


P.s Den som vill kommer även ha möjlighet att få ta med smycket/smyckerna nu/då 
& betala i januari!
:)


Kommentarer
Postat av: Blingblinglover

oj vad mycket läckert jag ser.

och snyggt upplagt oxå.

ser ut som om jag måste komma på söndag

vi ses då.

2009-12-18 @ 09:45:44
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

fan va grejjer :)

2009-12-18 @ 13:39:30
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av min smink tävling har blivit utsedd, gå in och kolla om det var du som vann! :)

2009-12-18 @ 17:51:19
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0