Snöig mysdag

Idag gick jag somsagt och mötte upp mamma,
 oj vad jag svor för mig själv när jag mer lr mindre släpade vagnen på oplogade cykelvägar!!
Men fram kom jag! :P
Hemma igen lagade vi/mamma lite mat, sen gjorde jag snickerkakor och knäck,
drack massa kaffe, hjälpte mamma med håret, aa en riktig mysdag med mammsen :)
Gav mig tom ut och skottade innan Marcus kom hem, lr,
märkte inte att han kom, mitt upp i skottandet, så han tutade,
jag blev rädd och slog på arslet :P haha.

Nu på kvällskvisten lagade Marcus mat.
Efter maten fick William bada lite, oj så han plaskade,
han hade nog suttit kvar där än och plaskat om han fick :P
Sen låg han och Gordon åh lekte lite
vilket måste ha varit väldigt tröttsamt för han somnade diirekt efter vällingen strax före 19.oo :)


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

ja vi ska oxå gå dit tänkte vi :) lite jul-mys kan väl aldrig vara fel. vilka fina saker du beställde, dom där skålarna har jag varit nära på att köpa många gånger :)

2009-12-15 @ 20:20:20
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Fia

Han är så himla rar sonen er :)

2009-12-15 @ 22:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0