Söndag





Igår hade vi en mysdag hemma hos Emma.
Vi pylsade på oss massa kläder och tog oss en promenad till henne före lunch,
det var runt 17 grader kallt, mina lår höll på att domna bort :P
Men fram kom vi, åh vi satt och satt, Emma bjöd på supergoda pannkakor
och sen satt vi lite till! haha :P
Vi hann avverka Grinchen, Shrek och lite av Happy feet innan det var dags för hemgång också :P
Som ni ser så slocknade William in så sött i Emmas famn, lilltuffeln! :)

Hemma igen, städade vi upp lite, jag sydde lite och donade lite
och kollade sedan på Paradise Hotel innan jag hoppade i säng :)


Idag slog William upp sina ögon vid åtta :)
Vi gick upp, åt lite frukost, kollade lite på barnkanalen
och sen tog vi en halvtimmes promenix.
William hann somna innan jag äns börjat rulla vagnen och nu har han precis vaknat
och de är snart dax för lite lunch :)


Lär klura ut något att laga till mig, är ju såååå tråkigt att laga mat till sig själv . . .
Men vänta! Jag har nog någon matlåda jag kan värma på, YES! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0