Tripp till falun

Idag ska jag och Emma bege oss på en tripp till Falun
för att jag ska köpa ett bord jag hittat på blocket.
De är inte ett sånt bordt som jag vill ha, men jag måste ha ett rumsbord ner innan jul
så att vi kan vara där då så de fick bli dehär nu.
(visar när de kommit på plats :)


William somnade precis och jag har för första gången någonsin kokat en kopp kaffe,
till Bara mig :P
Jag sällskapsdricker bara kaffe annars ja :P
Jag har ju socker i kaffet och jag bara mååste ha socker nu,
de ända som snurrar i huvudet på mig är kakor och bullar, mmmmmmh!!
Jag har ju tom 3 liter julmust i kylen, jööösses!!
Såhär sockerberoende har jag aldrig varit förut (bara chipsberoende :P )
Dom säger att det går över efter några dagar så de är bara att hålla ut :P



Det jag stoppade i mig igår blev iaf tillslut:
2 hårdmackor med ost
1 glas juice
1 kopp kaffe
Kinamat (ris, kyckling, jordnötssås)
1 kopp te
1 baguette med ost, skinka & gurka
och några glas vatten

Nu lär jag göra något åt håret och sätta på mig något annat är trasiga mysbyxor
för nu ska vi åka snart :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur blev du av med ditt chipsberoende? :)

2009-12-01 @ 23:03:36
Postat av: Sofie

Jag ersatte det med bullar, kakor och läsk! :P haha.

De är dock inte helt borta. MÅSTE ha en chipspåse varje helg! :P Ska försöka låta bli med de nu dock!

2009-12-02 @ 11:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0